Kampania „Siedem Dusz”
Projekt „Siedem Dusz” jest odpowiedzią na potrzeby zagubionych ludzi, szukających swojego miejsca w Kościele. – Celem kampanii jest spisanie swojego świadectwa wiary, momentu nawrócenia, historii życia, która zainspiruje innych do wiary w Jezusa

Początki projektu
Do udziału w kampanii zostali zaproszeni chrześcijańscy twórcy z Polski. We współtworzenie projektu zaangażowali się: ks. Teodor Sawielewicz „Teobańkologia”, Monika i Marcin Gomułkowie „Początek Wieczności”, Mikołaj Kapusta „Dobra Nowina”, Jakub „Anatom” Nowak, ks. Michał Olszewski SCJ oraz Zuzia i Michał „Pax” Bukowscy „BÓGowscy”.
Grafiki, inspirowane okładkami z gier Grand Theft Auto, stworzyła Weronika Porębska, absolwentka „Art&Design” na UP w Krakowie.
I Edycja
Zaczynać od siebie
+
Kampania wystartowała 26 maja 2019 r. Pierwszy etap był niczym zabawa – twórcy dodawali wspólną grafikę na swoje profile w mediach społecznościowych, a ich obserwatorzy zgadywali, kto bierze udział w projekcie. Do 7 lipca kolejne historie uczestników będą publikowane na fanpage’u „Siedem dusz” na Facebooku oraz na Instagramie. Członkowie „Siódemki” zamieszczą grafikę główną ze swoim świadectwem również na swoich na swoich profilach, a także udostępnią post innego twórcy, dzieląc się wartościowymi treściami wśród szerszego grona odbiorców.
+
– Ten projekt ma pokazać, że razem możemy więcej. Niestety, w Kościele mamy za dużo podziałów, konfliktów, personalnych wycieczek typu „tego lubię, a tego nie”. Zmieńmy to w końcu – apeluje Sebastian. I dodaje: – Ewangelizację powinniśmy zaczynać od siebie. W kampanii dzielimy się osobistym doświadczeniem spotkania z Jezusem. Uważam, że takie osobiste historie zmieniają myślenie innych na temat wiary. Bo są po prostu szczere, prawdziwe.